Alla inlägg den 18 juni 2020

Av Elin - 18 juni 2020 12:37

Dagen började med att bråka med bonussonen om att de inte går att lova saker och sedan inte hålla dem.

Det är viktigt att prata med personen i fråga om saker

Men jag har blivit som en jävla mellanhand igen :(
Jag är så less på det så det finns inte på denna jord.
Jag försöker och försöker, men inget hjälper.


Jag kan inte göra mer än vad jag redan har gjort

Jag försöker få han på rätt väg och inse att fel handling, får konsekvenser.

Det är inte bara att glida runt på ett bananskal och tro att allt ramlar ner i knät på en

Det är dags för honom att inse att en dag kommer han tyvärr att stå själv.



Imorgon är det midsommar och vi ska grilla lite och ha lite folk över.
Får se hur det kommer att gå.
Om de blir kaos eller om de blir en trevlig stund.

Just nu har jag inte så höga förhoppningsar på att något ska gå bra längre.






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards