Direktlänk till inlägg 8 mars 2020

Tenta m m

Av Elin - 8 mars 2020 13:59

Sitter och försöker mig på att plugga lite 

och få något annat att tänka på en stund.

Det går väl sådär kan jag säga..
Jag har kommit en bit på väg och får passa på nu medan de är lugnt här.


Imorgon är det dags för jobb igen och hela veckan lång. 

Jag trivs väldigt bra där och jag hoppas att jag får fortsätta i sommar och även i höst.

Jag pluggar på heltid och sedan jobbar jag på sidan. 

Mitt uppe i allt detta så ska jag försöka fungera som människa också...


Det är inte så lätt att kombinera allt men jag försöker att göra mitt bästa med allt.

Egentligen så vill jag bara lägga mig ner och gråta och skrika :(


Jag har ingen ork alls i kroppen och mitt huvud värker dagligen...

Jag kan inte göra så mycket åt det utan det är bara att acceptera läget.

Jag försöker och försöker jobba mig igenom allt men det är inte lätt.

Jag kan inte göra mer än vad jag redan gör. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 24 juni 2020 20:33

Det är för varmt för mig just nu När det är såhär varmt så blir jag sämre pga att jag inte tål solen Jag spenderar hela dagen inne, och sedan på kvällen kan jag gå ut när det är svalare Jag blir illamående m m Jag kämar mig igenom dessa dagar...

Av Elin - 22 juni 2020 17:46

Jag lider av söndags ångest :(Oavsett vad jag ska göra på måndagen så mår jag skit på söndagen.Varje söndag är likadan.Mitt mående sjunker till botten och jag mår skit :'( Jag försöker se positivt men det går inte. Söndagar och jag är inte överens....

Av Elin - 21 juni 2020 10:14

Då är denna helg över... Denna helg har varit bättre än många andra helger. Jag har kunnat vara med och inte känt mig så vilsen och ensam. Jag har varit glad och det har känts bra att kunna skratta utan att det är fejkat,  vilket de kan vara ...

Av Elin - 18 juni 2020 12:37

Dagen började med att bråka med bonussonen om att de inte går att lova saker och sedan inte hålla dem. Det är viktigt att prata med personen i fråga om saker Men jag har blivit som en jävla mellanhand igen :(Jag är så less på det så det finns int...

Av Elin - 17 juni 2020 09:47

Jag vet att jag är extremt dålig på att uppdatera  och jag vet själv med mig att jag egentligen behöver göra det varje dag. Jag har haft det extremt jobbigt ett tag nu, men det börjar bli bättre. Jag vet inte varför men jag går får sådana svack...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards