Direktlänk till inlägg 16 mars 2020

Kaos i huvudet i dag

Av Elin - 16 mars 2020 20:14

Förlåt för att jag varit dålig på att uppdatera men jag har kaos i mitt huvud.

Jag försöker samla mina tankar men det går inte så bra just nu.
Jag har ett virrvarr med tankar, studier, sjukdomar mm 


Min dotter är förkyld än och verkar inte bli bättre :(
Hon har varit förkyld nu i 6 veckor och det blir inte bättre utan bara sämre :(
Hon har orkat gå på förskolan men nu får hon inte komma dit förrän hon är frisk...
Och allt detta pga detta virus som går just nu..
Å dessutom är vi inte välkomna till hc heller för att kolla upp vad det är.

Jag vet snart inte vad jag ska göra :(
Min dotter är inte bara förkyld utan hon är även hjärtsjuk så hon är i riskgruppen för detta virus också.


Jag själv jobbar inom förskolan samtidigt som jag pluggar och försöker med alla medel att vara där varje dag

Jag har en underbar make som vabbar med dottern.

Jag kan inte göra mer än att försöka hålla modet uppe och sitta i telefon hela dagarna när jag kan

för att kunna få något svar var det är hon har.
Hon har en underbar hjärtläkare som har lugnat en lite, men nu börjar de gå åt fel håll.
De hänvisar en till hälsocentralen men de vill inte ta emot en..
De känns som ett moment 22 och min dotter kommer i kläm :(


Men men, nu ska jag försöka göra lite med skolan och sen blir det sängen för min del då jag ska jobba imorgon

eller åtminstone försöka jobba....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 24 juni 2020 20:33

Det är för varmt för mig just nu När det är såhär varmt så blir jag sämre pga att jag inte tål solen Jag spenderar hela dagen inne, och sedan på kvällen kan jag gå ut när det är svalare Jag blir illamående m m Jag kämar mig igenom dessa dagar...

Av Elin - 22 juni 2020 17:46

Jag lider av söndags ångest :(Oavsett vad jag ska göra på måndagen så mår jag skit på söndagen.Varje söndag är likadan.Mitt mående sjunker till botten och jag mår skit :'( Jag försöker se positivt men det går inte. Söndagar och jag är inte överens....

Av Elin - 21 juni 2020 10:14

Då är denna helg över... Denna helg har varit bättre än många andra helger. Jag har kunnat vara med och inte känt mig så vilsen och ensam. Jag har varit glad och det har känts bra att kunna skratta utan att det är fejkat,  vilket de kan vara ...

Av Elin - 18 juni 2020 12:37

Dagen började med att bråka med bonussonen om att de inte går att lova saker och sedan inte hålla dem. Det är viktigt att prata med personen i fråga om saker Men jag har blivit som en jävla mellanhand igen :(Jag är så less på det så det finns int...

Av Elin - 17 juni 2020 09:47

Jag vet att jag är extremt dålig på att uppdatera  och jag vet själv med mig att jag egentligen behöver göra det varje dag. Jag har haft det extremt jobbigt ett tag nu, men det börjar bli bättre. Jag vet inte varför men jag går får sådana svack...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards