Alla inlägg den 10 mars 2020

Av Elin - 10 mars 2020 20:59

Jag har haft en tuff dag och jag är så glad över att den här dagen är över...
Jag hoppas att morgondagen blir bättre med mindre bekymmer och mer roligheter. 
Jag har försökt att plugga lite och lite har jag även fått gjort.
Jag kämpar på med mina demoner som kommer och går hela tiden..
Ibland är det jobbigare än vanligt och ibland är de inte alls närvarande.

Jag får kämpa för att hålla mitt humör uppe och orka med dagen...

Jag kan inte göra mer än vad jag redan gör men ibland känns de hopplöst och att jag står ensam 

och stampar på samma ställe och kan inte ta mig vidare pga att ingen följer med.

Jag har gjort allt jag kan för att få alla att förstå att jag inte mår bra

men många säger att jag inbillar mig.
Samtidigt som allt detta sker i mitt huvud så ska jag försöka plugga

och ta hand om mina barn


Ibland känner jag mig otillräcklig som mamma och att jag gör ett dåligt jobb :(
Men jag vet också att det är bara mina demoner som talar.
Jag gör allt för mina barn och kommer alltid göra det 

De är mitt allt, mitt liv 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards